top of page

PRAKTISCHE INFORMATIE

WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?

De bestelling wordt opgehaald door UPS op maandag en woensdag.

De bestelling gaat altijd de dag voor de ontvangstdatum weg dus ze zijn maar één dag onderweg.


Bij bestellingen binnen Nederland zijn de verzendkosten €20,00.

Bij bestellingen naar België/Duitsland zijn de verzendkosten €34,95.


De verzendkosten bestaan uit:

  • Een tempex box. Zo nodig een heatpack.

  • Een schokabsorberende vulling.

  • De koeriersdienst.

WAT IS HET GARANTIEBELEID?

Elke klant kan met vertrouwen bij Aquarium Service Best hun koralen kopen.


Alle koralen worden geselecteerd en zorgvuldig onderhouden.

Bij twijfel van de kwaliteit wordt het direct uit de shop verwijderd.

Bij inpakken wordt alles nogmaals gecontroleerd op kwaliteit en gezondheid.

Aankomst garantie:

Aquarium Service Best garandeert dat u altijd het koraal krijg wat u op de foto heeft besteld.

Mocht het voorkomen dat een koraal bij inpakken niet de kwaliteit heeft die wij aanhouden nemen wij contact met u op en gaan we zorgen voor een passende oplossing.

Daarnaast geven wij aankomstgarantie.

Dat houdt in dat wij garant staan dat u het bestelde koraal in gezonde staat ontvangt.

Mocht dat niet zo zijn komen wij wederom met een passende oplossing.


Wat moet u doen als het niet het juiste koraal is of het koraal niet in de juiste staat is?

1: Maak een duidelijke foto van het dode of verkeerde koraal en mail de foto op dezelfde dag van ontvangst naar mail@aquariumservicebest.nl en vermeld de naam van het koraal dat u besteld had, samen met een betalingsbewijs.

2: Gooi een koraal nooit weg zonder toestemming van Aquarium Service Best, doet u dat wel, dan vervalt de garantie.

3: Stuur koraal nooit terug zonder toestemming van Aquarium Service Best, doet u dat wel, dan vervalt de garantie.


4: Zonder bewijs van het dode of verkeerde koraal, vervalt de garantie.

5: Aquarium Service Best neemt binnen 3 werkdagen contact met u op voor uitslag voor toestemming van garantie.

6: Als u goedkeuring heeft van garantie nemen wij contact met u op voor een passende oplossing.

Verzendkosten worden niet vergoed!


Waarom alleen aankomstgarantie?

Wij kunnen niet garant staan voor het overleven van koraal in uw aquarium.

Licht, stroming, zoutgehalte en waterkwaliteiten hebben een strenge invloed op de kleur en kwaliteit van het koraal waardoor een koraal snel van kleur kan veranderen of zelfs dood kan gaan.

U bent zelf verantwoordelijk voor het aanhouden van de juiste waterwaardes wat van belang is voor de dieren die daarin leven.

Aquarium Service Best kan u daar ook op adviseren.

Aquarium Service Best staat dus alleen garant voor de aankomst van het juiste koraal in de juiste staat.

Mocht u verdere vragen hebben kunt u contact opnemen via de website, of via het e-mailadres mail@aquariumservicebest.nl

ZIJN DE KORALEN OOK OP TE HALEN?

U kunt zeker langskomen om koralen te bezichtigen of af te halen. Neem hiervoor contact met ons op via de website, ook kunt u bellen of appen naar het telefoonnummer: 06 46 71 42 23, of mailen naar het e-mailadres: mail@aquariumservicebest.nl

bottom of page